Incepand cu 2021, societatea noastra a deschis cea mai mare platforma de navigatii auto dedicate si accesorii auto aftermarket pe piata din Romania.

Pe langa produsele mentionate, societatea noastra ofera servicii de service si pentru toate celelalte produse pe care le importa si comercializeaza.

In cazul defectarii unui produs achizitionat de la societatea noastra, va rugam sa ne contactati mai intai telefonic la numarul 0xxxxxxxxx sau prin email, specificand defectiunea semnalata.

Dupa ce se va stabili impreuna cu operatorul nostru daca defectiunea este intr-adevar reala, se va trimite produsul prin Curier rapid pe adresa centrului de service:

SC NAVIGATIE-AUTO.RO SRL, Strada Simion Barnutiu nr.22 , Simleu Silvaniei, jud. Salaj

NU trimiteti produsul, doar dupa ce aveti numarul de autorizare returnare. Aceasta se obtine numai dupa ce avem confirmarea de la client ca doreste sa trimita produsul in service si s-a respectat PROCEDURA RMA, descrisa mai jos.

Procesul RMA:

  • Va rugam sa trimiteti formularul RMA, completat, prin email la adresa contact@navigatie-auto.ro impreuna cu o copie dupa facture. Lipsa facturii va genera dificultati in rezolvarea RMA-ului.
  • Specificati clar si detaliat problemele tehnice semnalate. Daca produsul nu este in Garantie, va rugam sa specificati la detalii “Non-garantie”.
  • Nr-ul de formular RMA va fi dat de catre Vanzator si trebuie trecut pe colet in momentul expedierii catre acesta. Fara acest numar coletul va fi refuzat.
  • Toate daunele semnalate din cauza transportului trebuie semnalate in maxim 5 zile, Daca nu sunt semnalate in termenul prevazut vor fi refuzate.
  • Nu includeti nimic altceva in pachet, inafara celor inscrise pe RMA.

Discuta cu un specialist pe whatsapp!