INTREBARI FRECVENTE
CUM CUMPAR UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE?
Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
- sa adaugati produsul in cos folosind butonul Ok apoi folositi butonul plaseaza comanda si completati campurile necesare - operatiune ce necesita crearea unui cont si logare;
- sa ne trimiteti un e-mail la contact@navigatie-auto.ro
- sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.
In scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.
CUM INTRU IN POSESIA PRODUSELOR?
- Toate coletele vor fi expediate din stoc in 1-3 zile lucratoare prin curier rapid cu acoperire in toata tara. Pentru produsele care figureaza pe site cu livrare "La Comanda" termenul de livrare este de 15-25 zile lucratoare dupa incasarea unui avans de 30% din valoare.
CUM SI CAND PLATESC?
Plata se poate face:
- fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs.
- fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
EXISTA POSIBILITATEA ACHITARII PRODUSELOR IN RATE?
DAA! La noi exista posibilitatea de a achita produsele in rate!
Plata se poate face:
- CARD AVANTAJ in 6 rate
- Garanti Bank BONUS CARD in 6 rate
- Cardul Star BT Banca Transilvania in 6 rate
- Cardul BRD Finance in 6 rate
- Cardul Alpha Bank in 6 rate
- Cardul Bun de Plata de la BCR in 6 rate
CARE ESTE DURATA DE GARANTIE A PRODUSELOR?
Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este de 2 ani, incepand cu data cumpararii acestuia acordat la punctul de lucru NAVIGATIE-AUTO.RO SRL.
CE TREBUIE SA FAC DACA PRODUSUL SE DEFECTEAZA IN TERMENUL DE GARANTIE?
Toate produsele vandute pe pe acest site, sunt produse noi, insotite de acte fiscale si se incadreaza in cerintele privind garantiile. Conform OUG 21/1992 (rep) si Legii 449/2003 modificata, garantia legala de conformitate pentru persoane fizice este de 2 ani de la data vanzarii produsului cu exceptia cazurilor in care durata medie de utilizare a produsului este mai mica de 2 ani. Durata medie de utilizare a produselor comercializate pe acest site este de 24 luni, iar in consecinta perioada de garantie este de 24 luni. In cazul nefericit al problemelor de service, va stam la dispozitie cu servicii de reparatie pentru produsele tale, atat pe durata garantiei, cat si post garantie (contra cost). In cazul solicitarii garantiei, vom interveni in termen de 15 zile calendaristice de la data la care am fost notificati, aducand la conformitate produsul in primul rand prin reparare utilizand doar piese noi, apoi prin inlocuire sau rezolutiunea contractului daca nu este disproportionata, daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate, in fiecare caz fara plata. Garantia este prelungita cu perioada de timp ce produsul a stationat in service pentru reparatii. Dvs in calitate de consumator trebuie sa ne informati despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ati constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs, este necesar sa prezentati: produsul cu toate accesoriile incluse, certificatul de garantie plus copie dupa factura/deviz aferent instalarii intr-un service autorizat RAR.
Nu sunt considerate defecte monitoarele care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II -garantia nu acopera si datele stocate pe produsele care permit stocarea acestora -garantia NU acopera incompatibilitatile aparute intre calculatorul autoturismului (CanBus : pe care urmeaza a fi montata unitatea multimedia GPS) si calculatorul (CanBus) unitatii multimedia GPS. Aceste tipuri de incompatibilitati de software nu pot fi cunoscute de catre vanzator (deoarece variaza de la un autoturism la altul), asadar acesta nu poate fi tras la raspundere pentru acest lucru.
-la unitatile cu sistem de operare ANDROID garantia NU acopera (vanzatorul nu raspunde pentru aceste lucruri) modificarile, update-urile, instalarile de softuri incompatibile cu unitatea, ca urmare aceste programe instalate ulterior duc la functionari anormale ale unitatii.
TREBUIE SA AM CONT PENTRU A PUTEA CUMPARA?
Comenzile se pot plasa si telefonic, prin e-mail sau prin WhatsApp totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita reintroducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.
SE POATE MODIFICA ULTERIOR O COMANDA LANSATA?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.
DORESC SA AFLU INFORMATII SUPLIMENTARE, CARE NU SE REGASESC PE SITE. CUM PROCEDEZ?
In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.
RETURNAREA PRODUSELOR.CUM PROCEDEZ?
Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de catre client. In cazul in care un produs se defecteaza in termenul de garantie contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul.
In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 14 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este indicat sa ne anuntati telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.
Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 14 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
- in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari contact@navigatie-auto.ro
- produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta.
- produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
- Navigatie-auto.ro va returna clientului contravaloarea produsului in tremen de 14 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
- Costurile de transport dus - intors cat si costurile returnarii contravalorii sunt suportate in intregime de catre client. In cazul in care clientul renunta la produse total sau partial aceasta va achita costurile transportului tur-retur. Daca costul transportului de returnare este mai mic decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinatie" acest cost se va scade din valoarea de returnat.
- nu se accepta trimiterea produselor catre Navigatie-auto.ro cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii Navigatie-auto.ro.
- in cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) Navigatie-auto.ro poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare, taxa uzura) din valoarea produsului.
- diminuarea valorii se va realiza si in cazul in care produsul prezinta urme de montare definitiva in bord (ex: zgarieturi si/sau distrugeri ale elementelor produsului ca urmare a incastrarii in bordul masinii, a decuparii firelor, a prinderii suruburilor si ramelor metalice de clipsare sau din plastic). Produsele comercializate de catre noi detin mufa adaptoare plug&play astfel incat verificarea functionalitatii produsului se poate testa fara a aduce modificari, conectand mufele adaptoare. In functie de gradul de uzura se va percepe o diminuare a valorii incepind cu 15% pana la 35% din valoare incasata.
- renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.